کن شین کان کاراته استان مرکزی

Ken Shin Kan Karate
کن شین کان کاراته استان مرکزی

سلامتی استادی که ...

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ


سلامتی استادی...

که بهم یاد داد کاراته مشق زندگیست...

بهم یاد داد که هنگام برد به حریفم احترام بزارم...

و هنگام باخت بهش تبریک بگم...

سلامتی استادی...

که بهم یاد داد جوانمرد زندگی کنم...

بهم یاد داد که قدرت من در صدای بلندم نیست یا در هیکل عضله ای...

قدرت من در تواضع ، فروتنی و انسانیت من است...

سلامتی استادی...

که بهم یاد داد طرز نگاه به اطرافیانم را...

بهم یاد داد که قلبم هم مانند لباس سفیدم ، سفید و بدون هیچ لکی باشد...

بهم یاد داد که تا تلاش نکنم نمیتوانم راحت زندگی کنم...

بهم یاد داد که هر ساعتی از زندگی درس تازه ای بهم می آموزد...

سلامتی استادی...

که بهم یاد داد همیشه باید یک پهلوان قهرمان باشم...

بهم یاد داد که همیشه احترامم را نسبت به دیگران داشته باشم ، چه بزرگ و چه کوچک...

سلامتی استادی...

که بهم یاد داد غیبت هیچ فایتر یا غیر فایتری رو نکنم...

بهم یاد داد که اگه کهنه ترین کمربند راهم به کمر بسته باشی اگه اخلاق و انسانیت نداشته باشی اون کمربند هیچ حساب نمیشه...

بهم یاد داد که در روشنی زندگی کنم...

بهم یاد داد که به زندگی دیگران امید ببخشم...

سلامتی استادی ...

که بهم یاد داد همیشه خوبترین ها رو حتی برای دشمنم هم آرزو کنم...

بهم یاد داد که تنها رقیبم روی تاتامی است...

 

سلامتی استادی...

که بهم یاد داد تنها صلاح مبارزم با دیگران احترام باشه...

بهم یاد داد که کاراته رو باید از وجود و روح حس کنم ، نه قدرت و کلفتی بازوهام...

بهم یاد داد که در مقابل تمام سختی ها مقاوم باشم...

بهم یاد داد که خشمم رو هر لحظه و تحت هر شرایطی کنترل کنم...

 سلامتی استادم...

که با هر کلام دلنشینش یه تکلیف قشنگ به تکالیفم اضافه کرد...

سلامتی استادم

که بوسیدن دستانش رو تجربه نکردم...

ولی گرمی آغوشش آتیش درونم را شعله ور میسازد...

اوس مربی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
سنسی صفایی

نظرات  (۲)

عالییییی بود به سلامتی مربیم;-)
۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۳۶ فاطمه معصومه تشکری سورکوهی

متنش عالی بود👌👍

مربی یعنی عشقی توصیفش نمیشه کرد.

عاشق مربیممم خیلی خیلیییییییییی

اوس

 

@karate_boxing_amlash

لینک کانال تلگرامم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی