کن شین کان کاراته استان مرکزی

Ken Shin Kan Karate
کن شین کان کاراته استان مرکزی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

احترام به مربی

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ب.ظ


 احترام به مربی نشانه ی شخصیت والا و خود ساختگی ورزشکار است به امید روزی که همگی احترام اساتید خودمان را بیشتر نگه داریم

یکی از مشکلات ورزشکاران نداشتن رابطه خوب با مربیان‌شان است. ورزشکاران می‌توانند با کمک راهکارهای مختلف رابطه بهتری با مربی خود پیدا کنند. می‌توان با کمک ورزش مهارت‌های زندگی همچون کارگروهی و فداکاری را آموخت. داشتن رابطه خوب با مربی باعث می‌شود که بتوانید در ورزش موفق‌تر باشید

مربی می‌تواند به شما کمک کند که بهترین عملکرد را داشته باشید و بدون مصدومیت به کار خود ادامه بدهید. بسیاری از مربیان در زمینه مراقبت‌های پزشکی و سلامتی دوره دیده‌اند. آنها یاد گرفته‌اند که چطور می‌توان از آسیب دیدگی‌ها پیشگیری کرد، بدن را گرم کرد و از باندها برای بستن اعضای بدن استفاده کرد.

اگر با نظر مربی خود مخالف هستید، سعی کنید در نظر بگیرید که او تجربه بیشتری نسبت به شما دارد. اگر دلیل او را برای انتخاب و تصمیم گیریش نمی‌فهمید، سعی کنید که در این باره با او صحبت کنید. داشتن ارتباط بسیار مهم است، زیرا مربی و ورزشکار باید بدانند که می‌خواهند چه چیزی را به دست بیاورند. دانستن این که مربی شما چطور تیم را مدیریت می‌کند، می‌تواند به شما در داشتن ارتباط کمک کند، مربیان معمولا دو نوع هستند: کسانی که بر طبق اصل فرمانبرداری عمل می‌کنند و کسانی که بر اصل مسئولیت تکیه می‌کنند.

مربیانی که از اصل فرمانبرداری استفاده می‌کنند، معتقدند که تنها کسانی هستند که مسئولیت تیم را بر عهده دارند و آنها قوانین را پایه ریزی می‌کنند. این روش می‌تواند برای کار گروهی کارساز باشد، زیرا به این ترتیب بازیکنان باور می‌کنند که مربی‌شان اعتقاد به نفس و تجربه کافی برای تصمیم گیری دارد. برای ارتباط برقرار کردن با این مربی باید از قوانین پیروی کرد و به او احترام گذاشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۵۶
سنسی صفایی









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۳
سنسی صفایی






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۰۳
سنسی صفایی