کن شین کان کاراته استان مرکزی

Ken Shin Kan Karate
کن شین کان کاراته استان مرکزی

نکاتی جهت کاهش وزن افراد چاق

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ

اگر به دنبال لاغری هستید بدانید که تند کردن غذاها به کاهش سریع وزن کمک زیادی می کند. برای این منظور فلفل، زردچوبه، دارچین و چوب میخک را دریابید. این ادویه ها قادر هستند تا اثرات منفی چربی های جذب شده از طریق مواد غذایی را کاهش دهند. ترکیب اصلی فلفل یا همان کاپسایسین یک ترکیب ترموژنیک است که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

قلب سالم

نتایج پژوهش ها نشان می دهند که در کشورهایی که غذاهای تندی مصرف می کنند خطر بروز سکته های قلبی و مغزی کمتر است. دلیل آن وجود فلفل و ادویه های تندی است که اثرات منفی کلسترول را کاهش می دهند و باعث بهبود عملکرد قلب می شوند. کاپسایسین با التهابی که عامل مشکلات قلبی است مقابله می کند.

افزایش ویتامین بدن

افزودن فلفل به غذاها به دریافت ویتامین ها و مواد معدنی توصیه شده کمک می کند. فلفل های سبز و قرمز حاوی میزان متعددی مواد معدنی و همچنین ویتامین C هستند. ویتامین C باعث کاهش دوره ی سرماخوردگی می شود و از ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی پیشگیری می کند. توصیه می کنیم از مصرف فلفل دلمه ای نیز غافل نشوید ، البته نباید در مصرف فلفل نیز زیاده روی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
سنسی صفایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی