کن شین کان کاراته استان مرکزی

Ken Shin Kan Karate
کن شین کان کاراته استان مرکزی

مراسم یادبود شهید مدافع حرم دیروز برگزار شد

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۶ ب.ظ

مراسم یادبود مربی ارزنده و با اخلاق استان مرکزی دیروز دوشنبه 26 بهمن ماه در مجموعه پنجم مرداد اراک برگزار شد و هانشی احمد شقاقی نایب رئیس فدراسیون به عنوان نماینده این فدراسیون در این مراسم حضور یافت.

 مراسم یادبود شهید مسلمی از شهدای مدافع حرم  و مربی ارزنده و با اخلاق این استان در سالن شهید مسلمی(خانه کاراته سابق) در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار شد و احمد شقاقی نایب رئیس فدراسیون به نمایندگی از سوی این فدراسیون در این مراسم حضور یافته و شهادت این مربی ارزنده را به خانواده ایشان و جامعه بزرگ کاراته تسلیت گفت

شقاقی در این مراسم گفت: لباس سفید کاراته نشانگر صلح و دوستی و پاکی است و کاراته می‌تواند آغازگر ادامه راه شهدا باشد. شهدا باعث آرامش و امنیت کشور هستند و قهرمانانی چون سعید مسلمی ادامه دهنده راه ولایت هستند.

نائب رئیس فدراسیون کاراته خاطر نشان کرد: این شهدا هستند که با نثار جان خود باعث عزت و اقتدار و عظمت ایران و اسلام می‌شوند.

شقاقی با تاکید بر اینکه همه مدیون خون شهدا بوده و باید تا آخرین قطره خون خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: شهدا انسان‌های به کمال رسیده‌ای هستند که زبان ما گویای افتخارآفرینی آنها نیست. جامعه کاراته می‌تواند با الگو قرار دادن شهیدانی چون شهید مسلمی راه آنها را ادامه داده و از یاد نبرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
سنسی صفایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی